quarta-feira, 25 de setembro de 2019

✬ Post 221 ✬


Head: ToddleeDoo - Baby Mesh Head #Bento - SKY
Bandaid: peep. - decora bandaid @Color Me Cute Event
Glasses: peep. - decora glasses @Color Me Cute Event
Set 1
Body: ToddleeDoo - Baby Girl
Hair: [^.^Ayashi^.^] - Mimiko hair(Common) (Gacha)
Outfit: { sugar and spice } - sara uniform . blue @Color Me Cute Event
Set 2
Body: ToddleeDoo - Baby Girl
Hair: Foxy - Yuma (Gacha)
Shirt: [Maple] - knit shirt: white @Color Me Cute Event
Overalls: [Maple] - overalls: pink @Color Me Cute Event
Socks: [Maple] - cotton socks: colors @Color Me Cute Event
Bunny: .:SourBubble:. - Floppy Bunny Love @Color Me Cute Event
Set 3
Body: Bad Seed - Bebe Body
Hair: *ARGRACE* - ASAGAO
Dress{Lula Belle} - Hayley Oversized Sweater [BEBE] - Sky @Color Me Cute Event
Shoes: peep. - decora shoes @Color Me Cute Event


Credits:







0 comentários:

Postar um comentário

 

Candy Baby Template by Ipietoon Cute Blog Design and Homestay Bukit Gambang